Administratiehulp

Wij verzorgen het op orde brengen en houden van de thuisadministratie van mensen die dit niet (meer) zelfstandig kunnen of willen en daarvoor ook geen hulp van familie of andere personen kunnen verwachten.

Een overzichtelijke administratie draagt bij aan het op orde hebben van geldzaken. Periodiek bijwerken van de administratie geeft rust. Ad-hoc-zaken worden vaak wel geregeld, maar het gestructureerd opbergen van de documenten en het af en toe doornemen van oude stukken blijft er bij. Wij helpen u graag met het aanleggen en bijhouden van een overzichtelijke administratie, waarbij u al uw documenten gemakkelijk terugvindt en precies weet welke betalingen op welk moment van de maand moeten plaatsvinden. Het is juist belangrijk tijd te nemen voor het op orde houden van uw administratie om zo overzicht in uw financiële huishouding te hebben en te houden.

Ook bieden wij hulp bij correspondentie bij bijvoorbeeld klachtbrieven, bezwaarschriften, beroepschriften, informatieverzoeken, en het opstellen van correspondentie richting financiële instellingen, belastingdienst, instanties en gemeenten.

Andere taken die wij voor u uit handen kan nemen of waarmee wij u kunnen helpen:

  • invullen formulieren;
  • met u ingewikkelde brieven doornemen;
  • opzeggen van verzekeringen, abonnementen, lidmaatschappen;
  • stopzetten van automatische incasso’s;
  • administratieve hulp bij een overlijden;
  • hulp bij internetbankieren.